Diensten

De juiste aanvulling op onze producten

Diensten

Naast onze zorgoplossingen bieden wij diverse aanvullende diensten aan. Het stopt immers niet na de implementatie van een zorgoplossing. Met deze diensten behoudt u de continuïteit en kwaliteit voor uw zorgorganisatie en kunt u zich concentreren op uw kernactiviteit. Ons dienstenpakket varieert van het opleiden van uw zorgmedewerkers tot aan het maken van maatwerkafspraken rondom service en onderhoud. 

Benieuwd naar wat wij nog meer voor uw organisatie kunnen betekenen? 

 

Service en Onderhoudscontracten

Wilt u verzekerd zijn van vakkundig onderhoud aan uw verpleegoproepsysteem?
Dan bieden wij u de oplossing in de vorm van een op maat gemaakt service en onderhoudscontract. Hierdoor kunt u zich blijven concentreren op uw kernactiviteit
“Het verlenen van zorg”.

Hieronder vindt u een selectie van onze service & onderhoudscontracten:

  • Contract – preventief onderhoud
  • Contract – correctief onderhoud
  • Contract – managed services 
  • Contract – all-in service hardware

Project Advies

Het in goede banen leiden van een project kan, voor zowel kleine als grote organisaties, een hele uitdaging zijn. Wij krijgen daarom met enige regelmaat de vraag “Kunnen jullie ons adviseren en helpen bij de implementatie van nieuwe zorgtechnologieën?.

Inmiddels zijn wij tientallen projecten verder en kunnen wij stellen dat deze succesvol zijn afgerond. Wat is ons geheim? Een goed advies, goede begeleiding en nazorg. Simpele ingrediënten, maar u moet ze niet overslaan want anders merkt u het verschil. 

U kunt er ook voor kiezen een deel van een project uit handen te geven. Denk hierbij aan de inkoop, coördinatie of oplevering van een project.

Project Advies biedt vele voordelen zoals:

  • Efficiënte manier van werken
  • Transparantie
  • Korte communicatielijnen
  • Stressreductie door inzet van specialisten

Training en Instructie

Ontwikkelingen op het gebied van zorgtechnologie volgen zich in een rap tempo op. Om ervoor te zorgen dat zorgmedewerkers up to date blijven, bieden wij trainingen en instructies aan welke volledig zijn afgestemd op de behoefte van de klant.

Inmiddels kunnen wij ook uit ervaring vertellen dat het bieden van trainingen en instructies ook de volgende voordelen met zich meebrengen:

  • Medewerkers presteren beter. Goede instructie en opleiding leidt tot minder fouten.
  • Kostenefficiëntie. Er wordt betaald per training in plaats van per medewerker. Daarnaast is niet noodzakelijk om een medewerker vanuit het bedrijf vrij te stellen van werk om de training te geven.
  • De stap naar implementatie is kleiner en sneller.

Heeft u behoefte aan meer informatie over één van deze onderwerpen?